Ens convertim en periodistes per un dia!

Bon dia famílies,

Com ja sabeu, els nens i les nenes de 3rB estem fent el projecte d’aquest curs sobre el món del cinema. Després d’investigar molt sobre la història i l’evolució del cinema i conèixer alguns dels premis nacionals i internacionals que es celebren arreu del món, hem tingut la gran oportunitat de conèixer a un actor professional.

Abans de conèixer-lo però, calia preparar molt bé l’entrevista i totes les preguntes que teníem per fer-li. Així doncs, ens vam organitzar per grups i vam preparar l’entrevista com si fóssim periodistes de veritat. Cada equip representava a un canal de TV o diari i els nens i nenes havien de preparar una bateria de preguntes per fer-li a l’actor relacionades amb la seva professió i amb la realització dels rodatges.

Tot seguit, els nens i nenes van tenir la gran idea de preparar tot l’escenari de la roda de premsa: el fons de l’entrevistat, els micròfons, el logotip del seu canal de televisió, etc. En aquest cas, els i les alumnes van portar material reciclat de casa per poder fer-ho.

Després d’uns dies fent tots els preparatius per a la roda de premsa, va arribar el dia tan esperat! L’actor va venir a la nostra aula i vam poder fer-li l’entrevista com a petits i petites periodistes de veritat. Tots i totes estàvem molt emocionats/des amb la seva visita! Ens ho vam passar realment bé i vam aprendre moltes coses interessants i curiositats del món dels anuncis de televisió.

A més ens va donar dos consells molt importants per a la futura realització del nostre curtmetratge:

– Hem d’aprendre a ser molt pacients, ja que la producció d’una pel·lícula o curtmetratge és una feina llarga i molt delicada, la qual necessita temps i dedicació per part de tots i totes.

– Hem de ser capaços de treballar en equip i col·laborar conjuntament, ja que la cooperació és la millor manera d’aconseguir grans reptes com a grup.

Ruben, moltes gràcies per la teva visita i l’experiència tan gran que ens vam emportar tots i totes!

Us deixem aquests petit vídeo amb algunes de les imatges de tot el procés de preparació i la realització de la roda de premsa. Esperem que us agradi!