Comprem material didàctic

Benvolgudes famílies de 5è, us volem explicar que fa uns dies que estem preparant aquesta tasca i que l’hem fet visible a partir d’aquesta exposició. Com aquesta tasca és la part final de tot el procès, volem explicar-vos tot el que hem fet, a fi que us feu a la idea de tot el procès que hi ha al darrere d’aquesta exposició.

Se’ls va presentar el repte que per grups havien de buscar a diferents pàgines, jocs didàctics, que ells creien serien útils a classe per treballar diferents aspectes i que tindrien uns diners. Diners de veritat per poder escollir i comprar! Al principi pensaven que era una broma i que seria un exercici més però…

Així doncs, tenien uns diners en concret i no podien gastar més, per això havien de planificar, cercar els jocs i ajustar-se al pressupost.

Un cop ho tenien tot triat havien de fer una justificació del perquè havien triat aquell material didàctic i mirar de convèncer a la resta de classe que aquells jocs que havien escollit eren molt útils.
Quan van tenir la seva argumentació la van posar en pràctica mitjançant aquesta exposició, que tot i portar mascaretes han fet per tal que se’ls escolti bé!

Hem treballat aspectes de llengua, matemàtiques, habilitats socials…. a fi de donar resposta al repte d’elaborar el pressupost que se’ls hi demanava!
I sabeu què? Ja tenim els jocs i llibres a classe! Tenim moltes ganes d’estrenar-los i comprovar que els hem escollit correctament!

Aquí teniu un resum de la presentació de la seva exposició. Si voleu veure l’exposició sencera de cadascun del grups podeu entrar al GoogleClassroom de cada classe i veure-ho sencer.

Sandra i David