Comencem els microespais a tercer!

Benvolgudes famílies de 3r,

Us volem explicar que fa uns dies vam començar els microespais d’aquest curs. Degut a la situació actual i a les mesures de seguretat establertes a l’escola, hem hagut d’adaptar els espais a les nostres aules.

En aquest cas, hem plantejat quatre microespais diferents els quals aniran fent a mesura que avanci el trimestre. Com ara ja estem a 3r, no només experimentaran amb tot el material disponible al microespai, sinó que construiran el seu propi coneixement i aprenentatge a partir de les diferents propostes plantejades. Els microespais són els següents:

• Artístic: En aquest microespai els infants podran experimentar i fer creacions artístiques lliures utilitzant tot tipus de material, com ara pintura, aquarel·les, goya, carbonet, etc.
  • Lletres del món: Coneixeran diferents alfabets i paraules en altres llengües del món i podran tenir-los com a model per a la seva pròpia creació. A més, tindran diversos materials per experimentar el lettering i totes les seves possibilitats.
  • Tencoespai: En aquest microespai, els alumnes disposaran de les tauletes per crear una petita pel·lícula d’animació a partir de l’aplicació del “Stop motion”. A més, crearan els seus propis personatges amb plastelina i podran incorporar diàlegs de veu a la imatge.
  • Legos: Aquí els infants podran crear i fer figures, personatges i construccions diverses a partir de les peces de lego.`

Us deixem un petit vídeo amb algunes imatges de com han anat aquests primers fent mircoespais. Esperem que us agradin!

Tutores de 3r