Anem a buscar el Tió de 3r!

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, el dijous i el divendres passat els alumnes de 3r van anar a buscar el Tió.

Els nenes i nenes de 3rA van anar al Parc Catalunya de Sabadell. Després de buscar i buscar durant una estona, el van trobar al costat del trenet! Es van posar molt contents de veure’l després de tot un any!

En canvi, divendres ens vam despertar amb una miqueta de pluja i això va fer que el Tió de 3rB s’amagués més a prop de la nostra escola… Així doncs, els nens i nenes de la classe del Cinema van sortir al parc de davant de l’escola i el van trobar amagadet a sota d’uns arbustos! Quina il·lusió!

Ara només queda donar-li una mica de menjar cada dia abans que arribi el moment de picar!

Us deixem un petit vídeo amb algunes imatges dels dos grups durant la sortida. Esperem que us agradi!

Tutores de 3r