Agraïments 1aMOSTRA NATURA

Passats ja dos dies de la nostra experiència com a organitzadors i “paradistes” d’una mostra, us volem transmetre  el que ha estat per a tots nosaltres l’OPORTUNITAT que ens ha brindat aquesta activitat.

COMPARTIR i COOPERAR. Com haureu pogut veure els integrants dels nostres estands érem alumnes dels quatre grups de cicle inicial fet que ens ha permès compartir aprenentatges d’aula que giraven entorn a una mateixa activitat, tot donant lloc a unes parades molt més riques ja que eren la suma de quatre experiències iguals però diferents a la vegada.

COMUNICAR. Ens hem convertit en comunicadors, això significa que tot allò que havíem après durant el projecte de Les Plantes havíem de ser capaços de transmetre-ho als companys i famílies que ens visitaven. Quan el públic s’apropava a la parada no volien només escoltar les nostres paraules, sinó que també volien veure, olorar, tocar, tastar…. En resum, podem dir que tot bon comunicador ha de ser capaç de transmetre tot el que sap amb els 5 sentits.

PRACTICAR. Ens hem adonat que a mesura que anava passant el matí, aquella por/timidesa inicial per poder explicar als diferents “clients i clientes” tot allò que sabíem, anava desapareixent i es convertia amb SEGURETAT i en CONFIANÇA EN NOSALTRES.

EQUIVOCAR-SE. En qualsevol repte ens trobem en moments que ens suposen més facilitat d’acció i, en canvi, d’altres que comporten més esforç ja que suposen certa dificultat. El més important és que puguem entendre que només pel fet de provar de fer-ho ja estem aprenent i, en cas que ens equivoquem, la pràctica serà la nostra aliada per finalment aconseguir-ho.

SORPRENDRE. Wowwwww!!! Som experts en Plantes!!! Com omple el cor veure com podem sorprendre a companys, companyes, pares, padrines, tietes, germans… amb els nostres aprenentatges.

Ja per acabar només volem agrair-vos d’allò més a tots els que heu assistit a la nostra mostra, doncs part del nostre aprenentatge ara té una mica de vosaltres.