Dia de la CASTANYADA!

El dia de la castanyada a l’escola Sant Josep de Calassanç va ser molt especial. De bon matí, ja vam gaudir de l’espectacle ABRACADABRA d’un mag que ens va fer al·lucinar.
A la tarda, tots els nens i nenes de l’escola, van representar les seves actuacions de balls tradicionals catalans davant de tots els seus companys/es del centre i professors.
Finalment, cada classe va marxar a casa amb la seva manualitat de la tardor i un saquet de panellets que estaven boníssiiiiiiiiiiims!
Recordeu que dins del blog de cada curs, podeu gaudir dels balls de la castanyada dels alumnes!
Cliqueu la imatge per veure totes les fotografies:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *