L’escola

Us donem la benvinguda al web de l’escola Sant Josep de Calassanç. En aquest espai trobareu totes les novetats, avisos i notícies sobre la nostra escola. Esperem que la visita us agradi!

“Sant Josep de Calassanç” és una escola pública d’Educació Infantil i Primària que treballa en una línia de constant renovació i adaptació a les necessitats que requereix la societat actual i el nostre barri en concret.
La nostra escola ha sofert canvis els darrers anys, però val a dir que som una escola amb un equip docent amb una mescla perfecta, ja que configuren mestres amb una gran experiència i alhora mestres joves amb molta energia. Junts fem un gran equip, motivat i implicat amb els projectes.

És gràcies a aquest fantàstic grup humà que l’escola evoluciona i millora dia a dia.admin-ajax