Relaxació

Moltes vegades les situacions de conflicte, venen en estones que no estan tan dirigides o d’esbarjo. Per aquest motiu, a la nostra escola, ja fa uns cursos que ens hem iniciat en l’adquisició de tècniques de relaxació abans de començar les sessions de després del pati o del menjador.

Els nens/es estan una estona escoltant una música de relaxació i a continuació duen a terme uns estiraments i controlen la respiració mentre entren a la calma.

Piedras, Rocas, Apilar, Equilibrio, Guijarros

Hem notat millores en la productivitat acadèmica posterior, després d’aquesta petita estona de temps invertida en el control i la relaxació.

Algunes de les músiques que utilitzem per fer-ho, són del YouTube i algunes les disposem als ordinadors de les aules. Com aquesta: