SORTIDA CRAM (PRAT DE LLOBREGAT)

El passat dijous 1 de juny l’alumnat de 3r i 4t de Cicle Mitjà vam anar a fer la sortida de final de curs al CRAM (Centre de Recuperació d’Animals Marins) al Prat de LLobregat (Barcelona). Allà vam poder fer un esmorzar a la platja gaudint de la sorra i jugant a fer castells. Fins i tot vam tastar una mica l’aigua! Els peus se’ns van quedar fresquets!

Després, vam anar a fer una visita a les instal·lacions del centre de recuperació i vam veure tortugues marines de totes les edats! N’hi ha que viuen fins als 100 anys! A continuació, ens vam convertir en autèncics rescatadors i recatadores de dofins i vam anar a atendre a un dofí que s’havia quedat atrapat a la sorra de la platja. Ho vam fer molt bé! El treball en equip va ser clau per poder-lo salvar!

Vam aprendre que s’ha de respectar l’entorn natural per tal que els animals que hi viuen puguin créixer i desenvolupar-se amb seguretat! El nostre pobre dofí s’havia empassat un plàstic!

També vam veure aterrar i enlairar-se avions, ja que el CRAM està molt a prop de l’Aeroport de Barcelona! Va ser molt emocionant, un avió va passar per sobre del nostre autocar! Mai havíem vist un avió de tan a prop!

Finalment vam anar a dinar al Parc Nou, una zona verda molt a prop del CRAM. Vam deixar-ho tot igual de net que ho havíem trobat. Així ens vam assegurar que els animalets que viuen a la zona no notessin la nostra visita!

Aquí us deixem un recull de fotografies molt divertides! Esperem que us agradin!