SESSIÓ XTROMBA

Setmana de l’Activitat Física i la Salut

El dilluns 17 d’Abril, de les 12h a les 13h es va fer  una activitat de ‘Xtromba’ al pavelló Onze de Setembre. Va ser una iniciativa de l’educadora social de l’Hospital Santa Maria, Salut Mental.

L’alumnat del cicle mitjà de l’escola Sant Josep de Calassanç vam fer activitat física en el transcurs de tota la sessió d’Xtromba. Ens vam cansar molt, fruit de ballar tant. Ens ho vam passar d’allò més bé i vam gaudir molt de l’activitat; tot i que hi havia coreografies que vam trobar difícils.

Ens va passar molt de pressa el temps. Fem una valoració molt positiva de les cançons que es van posar. El fet de coincidir amb altres grups escolars, en aquell acte, també ens va agradar molt !

ALUMNAT DE CICLE MITJÀ