LLIMONADA DE L’ESCOLA

Com ja comença a ser tradició, hem tornat a fer llimonada amb les llimones de l’escola. Aquesta vegada el llimoner ha fet una producció gran i boníssima! Més de 60 llimones! Alguns alumnes de primària han sigut els encarregats d’ajudar a preparar-la. Aigua, sucre i el suc de les nostres llimones ecològiques…una beguda natural i rica en vitamina C, que tan bé ens va aquests dies d’hivern! Amb les meitats de la fruita espremuda i claus d’olor, hem elaborat uns ambientadors naturals per a tots els espais de l’escola…Quina oloreta més bona! I quan s’assequin…al contenidor marró per fer un bon compost!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *