La casa dels GEGANTS

Una de les coses que caracteritza a la ciutat de Lleida és la gran quantitat de gegants que tenim i surten a passejar per la festa major. Els alumnes d’educació infantil 4 i 5 van fer una visita a la casa dels gegants i es van quedar fascinats davant de tots els que hi havia.

Cliqueu la imatge per veure més fotos:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut