JORNADES CULTURALS

El passat dimecres 26, dijous 27 i divendres 28 d’abril, a l’escola vam celebrar les jornades culturals. Aquests dies, tots els alumnes duem a terme una sèrie d’activitats relacionades amb la cultura on sempre hi ha aprenentatge darrere: excursions o visites guiades, cinema i crispetes, estones de lectura compartida, manualitats, treball de la festa major de la nostra ciutat, contes del món per part de les famílies, teatre, música i dansa, entre altres.

Els alumnes s’ho van passar d’allò més bé. Cliqueu els enllaços per veure les fotos dels diferents cicles:

Cicle Inicial

Cicle Mitjà

Cicle Superior

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *