Formació digital a les famílies

Aquesta setmana hem pogut gaudir d’una formació digital a les famílies, en què els que ensenyaven el funcionament de les principals eines digitals que utilitzem a l’escola eren els alumnes.

Ha estat realment interessant i satisfactori veure com alguns nens/es de 6è (dilluns), 4t (dijous) i 5è (divendres) han ensenyat tantes coses als seus pares i mares envers la tecnologia més propera que utilitzem a l’entorn educatiu.
Moltes gràcies pels participants!!

Cliqueu a la foto per veure més imatges:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut