DIA DE LA CASTANYADA!

El divendres 28 d’octubre, els alumnes de l’escola Sant Josep de Calassanç de Lleida, van celebrar la Castanyada. Van estar fent diversos treballs artístics durant la setmana i també assajant molt pel festival que van fer a la tarda del divendres.
Els alumnes de 6è, van elaborar les targetes dels ingredients dels panellets i les van repartir per totes les aules.

Al festival van venir moltíssimes famílies i ells… ells van actuar de 10!!! Va ser un dia molt bonic per celebrar la tradició catalana de la castanyada.
Esperem que hàgiu passat uns bons dies celebrant-la i menjant moltes castanyes, panellets, moniatos, entre d’altres.
Gràcies per aquest dia a tots els que en vau formar part!

Cliqueu la imatge per veure més fotos: