Cloenda “Aventura de la vida”

Els alumnes de 5è han participat en la trobada d’escoles que va tenir lloc el divendres al matí als Camps Elisis, promoguda per l’Ajuntament de Lleida.
Va ser un acte de cloenda de totes les activitats que hem pogut dur a terme a través de l’Ajuntament (Aventura de la vida) i a més a més, de reflexió i adquisició de valors a partir d’una obra de teatre “Pols” i un discurs de les escoles, on els dos representants anaven penjant el seu mural de petjades.
Nosaltres, també hi vam penjar el nostre, ple de desitjos per animar-nos a millorar i canviar el món a millor!

Cliqueu la imatge per veure més fotos:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *