CANTATA ALUMNES DE 5è

Els alumnes de 5è han estat tot el curs practicant una cantata “La Gallinada” que van realitzar a l’auditori Enric Granados de Lleida una tarda al mes de març, juntament amb altres escoles i amb l’expectació de les seves famílies.
Ho van fer tan bé, que aquest mes de juny la van repetir davant tots els alumnes i mestres de la nostra escola i ens van posar la pell de gallina, mai tan ben dit.
Moltes gràcies, alumnes de 5è per l’esforç que heu fet en aquesta feina que no és gens fàcil.
Ha estat genial!
Us deixem un recull de fotos de les dues cantates (auditori i escola) perquè us feu una idea del màgic que va ser!! Cliqueu la imatge per veure més fotos: