BONES VACANCES D’HIVERN!

A l’escola Sant Josep de Calassanç de Lleida fa molts dies que preparem activitats de la festa d’hivern que celebrem a l’escola abans d’anar de vacances. Hem fet treballs manuals, els més petits han fet cagar el tió, el Pare Noel ens va portar regals a l’escola, vam fer un bonic festival de cançons i finalment l’últim dia va ser d’allò més divertit fent activitats de tota mena i pica-pica per compartir en algunes classes.

No us ho podeu perdre, cliqueu les imatges per veure més fotos. Si cliqueu la primera podreu veure les fotos d’educació infantil organitzades en diferents àlbums i si cliqueu la segona, les activitats que s’han fet a primària.
Us desitgem bones vacances de part de tota l’escola!

ACTIVITATS EDUCACIÓ INFANTIL

ACTIVITATS EDUCACIÓ PRIMÀRIA