MILLA URBANA
El passat dissabte 17 de maig vam anar a fer la Milla Urbana, una cursa a les pistes d’atletisme del Camp Escolar. Vam participar en representació de l’escola 3 nens i 3 nenes de cada curs de 1r fins a 6è. Ens vam poder sentir com atletes professionals quan ens van posar el nostre dorsal […]










