SORTIDA FINAL DE CURS A L’HORTA DE PINYANA
El divendres 30 de juny els alumnes de 1r i 2n estàvem molt emocionats.Tocava excursió, però d’aquelles que s’ha d’agafar l’autocar. Després de preparatius i despedir-nos de les famílies que ens van acompanyar, vam fer un trajecte per l’horta de Lleida fins arribar a la Granja Escola. Allí vam esmorzar, i ràpidament ens van explicar […]
SORTIDA FINAL DE CURS A L’HORTA DE PINYANA Llegeix més »











