MENÚ MENJADOR OCTUBRE
MENÚ MENJADOR OCTUBRE Llegeix més »
Els més petits de l´escola han començat amb molta il·lusió a aquest nou curs escolar. A poc a poc, es van adaptant i van gaudint de nous descobriments. Cliqueu aquí per poder veure el vídeo dels primers dies.
Primers dies I-3 Llegeix més »
Calendari escolar amb les festes i vacances del curs 2025-26.
Calendari curs 2025-26 Llegeix més »
El passat divendres 13 de juny vam celebrar la festa de final de curs i ens ho vam passar molt bé! Vam començar gaudint d’un festival de cançons catalanes, en què cada curs en va ballar una i ho van fer d’allò més bé! La festa va continuar amb el sopar d’alumnes, mestres i famílies
Festival de final de curs Llegeix més »
L’últim dia del curs escolar es va celebrar el comiat dels infants de sisè. Va ser un acte molt emotiu, en què l’alumnat de l’escola, els mestres i les famílies vam gaudir molt amb la visualització del vídeo de la seva trajectòria escolar, les paraules que alguns familiars, els mateixos infants de sisè i la
On June 17th, our school celebrated English Day, a special occasion where we all enjoyed learning English in a fun and creative way. Throughout the day, students took part in a variety of exciting activities. For the first time, the youngest students also joined the event. In preschool, children explored different English-speaking countries, discovering their
Els alumnes de I-5 el dimecres 18 de juny hem anat al vestíbul de l´escola per penjar l´orla de graduació. Han estat molt contents i han aprofitat per veure les orles dels altres anys. Desitgem que us vagi bé en aquesta nova etapa!!!. Clica aquí per veure les fotos.
El dijous 5 de juny, els i les alumnes de 4t de primària de l’escola, hem assistit a l’esdeveniment de l’entrega dels primers premis FeSalut 2025. I us preguntareu per què? Doncs, el nostre company Mouad, ha guanyat el tercer premi del concurs de dibuix. Tot el grup classe volíem ser partícips d’aquest moment i
El Mouad de 4t ha guanyat un premi! Llegeix més »
El divendres 30 de juny els alumnes de 1r i 2n estàvem molt emocionats.Tocava excursió, però d’aquelles que s’ha d’agafar l’autocar. Després de preparatius i despedir-nos de les famílies que ens van acompanyar, vam fer un trajecte per l’horta de Lleida fins arribar a la Granja Escola. Allí vam esmorzar, i ràpidament ens van explicar
SORTIDA FINAL DE CURS A L’HORTA DE PINYANA Llegeix més »