Cosmocaixa – Fenòmens elèctrics
El passat dijous, 13 de novembre, l’alumnat de 5è vam anar al Caixaforum a fer un taller: els fenòmens elèctrics. Hem treballat l’electricitat estàtica fregant un tub de plàstic i després amb un generador de Van de Graaff. Hem après que l’electricitat funciona quan els electrons dels àtoms acumulen una càrrega positiva o negativa i […]
Cosmocaixa – Fenòmens elèctrics Llegeix més »










