Nom de l'autor: Núria Baeza

FINAL DE CURS

Avui que és l’últim dia del curs a infantil hem fet una gimcana i un pica- pica ben bo. Ens ho hem passat genial i hem gaudit molt fent totes les activitats: FINAL DE CURS Us desitgem molt bones vacances!!! Ens tornem a veure al setembre!  

FINAL DE CURS Llegeix més »

HEM ACABAT I5!

Avui ja ens hem acomiadat de tots els nostres companys i companyes d’infantil. Ja comencem la primària, i tot i que estem una mica tristos perquè no ens veurem tant, també estem molt contents de que es facin grans i vagin ja a primer! Aquest matí hem donat els diplomes i ens hem moltes abraçades.

HEM ACABAT I5! Llegeix més »

ANIVERSARIS D’ESTIU

Com que ja arriben les vacances d’estiu i encara ens queden aniversaris per celebrar hem fet una celebració conjunta abans d’acabar el curs. Mireu que guapos estan amb les seves corones! Esperem que el dia del vostre aniversari us ho passeu genial! Moltes felicitats a tots!!!

ANIVERSARIS D’ESTIU Llegeix més »

ANEM A PRIMER!

Seguint amb el prejecte de l’escola que fem a I5 hem anat a fer una visita als alumnes de 1r, per veure com serà la nostra classe l’any vinent. Entre tots hem fet una activitat de llengua ben difícil, amb l’ajuda dels nens i nenes de 1r. Hem gaudit molt i ja hem vist que

ANEM A PRIMER! Llegeix més »

ENTREVISTA A L’EQUIP DIRECTIU

Ahir vam tornar a reprendre el projecte: “La nostra escola”. Hem preparat unes preguntes per fer-li a la Roser, la directora, la Núria Blasco, la cap d’estudis i a la Dúnia, la secretaria. Hem anat sortint a llegir-les i l’equip directiu ens han anat explicant com és la seva feina, els seus despatxos i totes les

ENTREVISTA A L’EQUIP DIRECTIU Llegeix més »

PADRINS LECTORS

Avui hem tornat a veure als nostres padrins i fillols, després de molts dies. Vam demanar als alumnes d’I5 que ens portessin de casa el seu conte preferit per poder-lo llegir al nostre padrí. Ens ho hem passat molt bé i han treballat molt! LLIBRES PREERITS D’I5

PADRINS LECTORS Llegeix més »

VELLA QUARESMA

Després de carnaval va venir a la nostra escola la Vella Quaresma. Cada setmana li hem anat tallant les cames: CAMES DE LA VELLA QUARESMA Avui que ja s’ha acabat el trimestre ens ha fet un regal ben especial! Uns croissants boníssims i plomes i pollets per decorar-los. Ens han agradat moltíssim i ens hem ben

VELLA QUARESMA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut