PUGEM AL MONTALT PEL LUPUS
El divendres 24 de maig vam pujar al Montalt pel Lupus, ja fa dos cursos que col·laborem amb l’associació Kms x lupus per conscienciar a l’alumnat que cal col·laborar amb la comunitat, conèixer les preocupacions de l’entorn proper, i moure’s pels altres. Ens ha servit perquè coneguin les malalties autoimmunes […]
PUGEM AL MONTALT PEL LUPUS Llegeix més »







