I3 – El joc de les estacions musicals

L’alumnat d’I3 a través de la música aprenem els conceptes ràpid i lent, el nom dels instruments, de què estan fets, reconeixem el seu so i també aprenem a saber esperar el nostre torn. Ho fem a través del joc. Clicant a la imatge ho podeu veure.

I3 – Toquem fort i fluix

Les nenes i nens d’I3 hem estat descobrint tres instruments: les claus, el triangle i la pandereta. Després de saber com es diuen i com sonen els hem tocat fort o fluix. També hem aconseguit fer una mica de silenci! Cliqueu a la imatge per veure-ho!

I5 – Toquem campanes

L’alumnat d’I5 ha estat fent uns petits concerts amb les campanes afinades per la resta dels seus companys i companyes. Els voleu veure? Cliqueu a la imatge.

4t – En Joan ve de la cuina

L’alumnat de 4t vam treballar una instrumentació per acompanyar la cançó “En Joan ve de la cuina”. Els obstinats rítmics els han pensat cada grup d’instruments. Clicant a la foto en veureu el resultat.