2n – L’aigua

Els i les alumnes de 2n també treballem el projecte de l’aigua des de música. Hem parlat d’instruments que necessiten l’aigua perquè sonin i instruments que simulen el so de l’aigua. Com a activitat final hem escenificat una música que representa el pas d’uns vaixells… Llegeix més»

PASTA DE SAL

Els dimecres a la tarda fem experimentació. L’altre dia vam fer pasta de sal barrejant sal, aigua i farina. Vam poder jugar una estona amb aquesta pasta que ens va agradar molt. Semblava plastilina i s’ho van passar geniar experimentant amb això!
Llegeix més»

TALLER D’EMOCIONS COVID

Dilluns van venir a l’escola a fer-nos un taller sobre les emocions i sobre tot el que hem viscut aquest darrer any amb la Covid-19. Ens van explicar una història ben divertida d’un planeta groc on ningú sortia de casa perquè estaven ben espantats amb… Llegeix més»

4t – La Polca d’Ours

Els nens i nenes de 4t hem estat aprenent i practicant una música que és típica dels Pirineus i ens els seus orígens era una dansa dedicada a l’ós.

ENS VISITA UN SALTAMARTÍ !

Divendres al matí ens va venir a veure un SALTAMARTÍ. Del pati va entrar a dins de l’aula i asseguts en rotllana vam veure com era i com saltava. Vam aprendre que és un insecte que té dues antenes i 6 potes, de les quals… Llegeix més»

ELS CUCS DE SEDA DE L’OLIVIA

L’OLIVIA va portar cucs de seda a l’escola. Asseguts en rotllana l’Olivia ens va ensenyar els seus cucs de seda i ens va explicar quines fases seguien des de dins de l’ou fins que es transformen en papallona. Vam aprendre molt de l’Olivia 👏👏👏i també… Llegeix més»

DIBUIXEM AMB AQUAREL.LES