2n – L’aigua

Els i les alumnes de 2n també treballem el projecte de l’aigua des de música. Hem parlat d’instruments que necessiten l’aigua perquè sonin i instruments que simulen el so de l’aigua. Com a activitat final hem escenificat una música que representa el pas d’uns vaixells… Llegeix més»

4t – La Polca d’Ours

Els nens i nenes de 4t hem estat aprenent i practicant una música que és típica dels Pirineus i ens els seus orígens era una dansa dedicada a l’ós.

3r – Percussió corporal

Els nens i nenes de 3r han creat els seus propis ritmes en equips cooperatius i han pensat amb quina part del cos volien picar cada ritme. Aquí teniu el resultat!

TALLER DE CIÈNCIES

El dimarts 11 de maig, els alumnes de 6è han pogut fer un taller virtual amb en Víctor de la Universitat Rovira i Virgili, dins el programa Kid’s Lab en col·laboració amb l’empresa BASF.
En el taller vam parlar de què són els additius alimentaris i… Llegeix més»

TALLER MENJA BÉ I ET SENTIRÀS BÉ

L’alumnat de 6è ha participat aquest dilluns 10 de maig en una taller de la Diputació de Barcelona, anomenat Menja bé, et sentiràs bé en el que han treballat continguts relacionats amb la bona alimentació.
Han participat activament en les diferents activitats i han gaudit molt!!
Aquí us… Llegeix més»