Benvinguts a la nostra web

Preinscripció 24-25.

Podeu veure l’oferta inicial de places de la nostra escola al següent enllaç.

Podeu consultar tot el calendari del procés de preinscripció i matrícula al següent enllaç.

Al web del Departament podeu trobar tota la informació necessària per realitzar la preinscripció: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/

Han sortit les llistes baremades un cop resoltes les reclamacions. Les podeu consultar aquí.

El sorteig pel desempat en les llistes es farà el 30 d’abril.

Dossier informatiu

Famílies! en aquest dossier trobareu tota la informació rellevant sobre la nostra escola i com treballem.

Marató de l’energia

Com cada any, aquest curs hem participat a la marató de l’energia durant el mes de febrer. Hem aconseguit estalviar en electricitat, aigua, gas i emissions de CO2.
La televisió de l’Hospitalet ens ha fet un reportatge, el podeu veure clicant a la imatge.
Desitgem que el… Llegeix més»

DEL MUNTANER A LA LLUNA

Aquest curs el nostre projecte interdisciplinar ha estat relacionat amb l’univers. Aquí us deixem un vídeo on podeu veure  la gran feina que ha fet el nostre alumnat i professorat. Si no heu pogut gaudir de les portes obertes per a les nostres famílies, ho… Llegeix més»

Concert de Nadal

L’últim dia del primer trimestre, com ja ve sent tradició, vam realitzar el concert de nadales de l’escola.
Vam participar tots els nens i nenes del centre i vam gaudir molt de la presència de les nostres famílies.
Us deixem algunes fotos aquí per a que les… Llegeix més»

Sant Jordi ’23

Aquest divendres 21 d’abril, hem celebrat els jocs florals a l’escola.
Tothom ha participat amb diferents textos i dibuixos en funció del curs.
Hem gaudit de les feines guanyadores dels nostres companys i companyes.

Ens visita el Dani Flaco

Ahir va venir a l’escola una visita molt especial, el Dani Flaco!
Va estudiar a la nostra escola i va respondre a les preguntes que li vam fer els nens i nenes de l’escola. Va ser molt interessant i emocionant a la vegada.
Per finalitzar, ens va… Llegeix més»

El nostre barri: BELLVITGE

Aquest curs, el tema del projecte interdisciplinar de l’escola ha estat el nostre barri.
Com és habitual, l’alumnat i professorat de l’Escola hem elaborat l’exposició amb totes les feines que hem realitzat sobre aquest tema, per a que les famílies de l’escola pugueu gaudir i veure… Llegeix més»

Sortim a la Tv de L’Hospitalet

Amb motiu de la participació de la nostra escola a la Marató de l’Energia, la televisió de L’Hospitalet a vingut  a veure’ns per a què expliquem el seu funcionament.
Els nostres alumnes ho han fet d’allò més bé.

Celebrem el Carnaval

El divendres passat vam celebrar el carnaval a l’escola.
Vam poder tornar a fer la desfilada al pati i participar en el concurs de disfresses junt amb les nostres famílies.
Tots i totes els que es van voler disfressar anaven d’allò més originals.
Llegeix més»

Nadal 2022

Ahir vam acomiadar el primer trimestre amb la Cantada de nadales i amb vídeos de fotos de nadal de tota la comunitat de l’escola. A continuació els podeu veure i tornar a gaudir.
EDUCACIÓ INFANTIL

PRIMER, SEGON I TERCER

QUART, CINQUÈ I SISÈ

BONES FESTES I FELIÇ 2023!!

FI DE CURS

Finalment ha arribat l’últim dia del curs. Al final el temps ens ho ha permés i hem pogut gaudir d’una gimkana de jocs d’aigua amb tots els nostres companys i companyes de l’escola.

Si voleu veure més fotos feu clic aquí.

Som diferentment iguals

Aquest curs, els nostre projecte interdisciplinar ha estat sobre la diversitat de diferents tipus.
Hem treballat de valent mestres i alumnes i hem aconseguit els fruits que dessitjàvem, aprendre sobre els nostres companys i companyes, els nostres països d’origen, llengües, religions, diversitat de famílies, colors de… Llegeix més»