Menjador escolar

L’escola disposa de cuina pròpia. Elaborem a la cuina tots els aliments. Treballem els diferents hàbits. Fem activitats diverses

El preu per aquest curs serà de 6,90 €/dia pels alumnes d’Educació Infantil i Primària en el cas d’aquelles famílies que facin ús del servei al llarg de tot el curs.  Per les famílies que necessitin el servei de menjador en dies aïllats, és a dir no habitualment, el preu serà de 7,60 €.

Els dies que els nens/nenes no vinguin al menjador i es comuniqui a la Direcció abans de les 9:30 hores li seran descomptats 3,45 € (el preu del dinar, no del monitoratge) al rebut del mes següent.

Per qualsevol tipus de pagament al servei de menjador escolar cal que feu ús del número de compte:

ES07 2100 1356 25 0200014393.