Avui, l’alumnat de Primària ha fet l’activitat d’Spiribol.
L’activitat d’spiribol és un joc dinàmic i divertit. Consisteix en un pal vertical amb una pilota lligada a una corda a la part superior. Els jugadors i les jugadores han de colpejar la pilota amb la mà per tal d’enrotllar la corda al voltant del pal.
Aquest joc fomenta la coordinació, la rapidesa de reflexos i la concentració. A més, és una activitat molt participativa, cosa que afavoreix la socialització i el treball en grup.
En resum, l’spiribol és una activitat molt entretinguda, ideal per gaudir del temps lliure mentre es fa exercici físic. A més a més aquesta activitat és solidària. Què més en volem?
Avui, el nostre alumnat a gaudit de les activitats que ens han plantejat i han interaccionat amb els companys i companyes de cada cicle.
Si voleu veure més fotos feu clic aquí.







