Visita dels alumnes de les escoles bressol

La setmana passada ens van visitar els alumnes de les escoles bressol municipals “El Cirerer” i “La Cuna”. Amb ells vam poder fer audició d’instruments en directe com el piano, la flauta dolça, el carilló o les campanes afinades. Tots plegats vam cantar les cançons nadalenques que estan aprenent a l’escola així com d’altres cançons tradicionals que coneixen i els agrada. Les visites dels alumnes de bressol a l’Escola Municipal de Música forma part d’un projecte d’interacció entre els centres educatius del municipi en el que al llarg del curs, venen en diferents ocasions per a escoltar música en directe i cantar cançons.

img_20161215_161924