Un any més, l’escola municipal de música participa a la gala benèfica “Parets contra el càncer”

Ja fa 10 anys que l’entitat local “Parets contra el càncer” celebra una gala benèfica amb l’objectiu de recaptar fons per a poder ajudar a persones afectades per aquesta terrible malaltia. I des del primer any, l’escola municipal de música de Parets ha participat de manera activa en aquesta causa. Al llarg d’aquest 10 anys, tot tipus de formacions, instrumentals i vocals, integrades per alumnes i professors o professores del centre, han donat tot el millor d’ells per a gaudi del públic assistent. Enguany han participat l’Orquestra de Cambra dirigits per la professora de violí Cecília Burguera, una formació guitarrística de la mà del professor Alejandro Pérez, i una versió acústica a dues veus i piano de l’espectacle “Onírico Live”, inspirat en el títol del segon disc compost i enregistrat pel professor de bateria Javi Herrera.