Participació de l’escola a la gala “Parets contra el càncer” 2017

El passat dissabte 27 de maig va tenir lloc la gala anual “Parets contra el càncer” al teatre Can Rajoler. Juntament amb el CEM Maria Grever, l’escola de dansa Elite Dance i l’entitat Balls de saló, la nostra escola va participar, un any més, en la celebració d’aquesta gala que té com a propòsit conscienciar a la població, a l’hora que recaptar diners per poder ajudar a les persones afectades que pateixen aquesta terrible malaltia.

Amb un teatre ple de gom a gom, la gala va tenir una durada de més de 4 hores plenes d’actuacions musicals i de dansa. Combos moderns, conjunt de saxos, corals infantil, junior i d’adults i l’orquestra de cambra. Des d’aquí l’agraïment més profund a tots els professors i professores del nostre centre que van dedicar el seu temps de forma desinteressada i van actuar amb els seus alumnes en aquest acte.