“Onírico”, segon treball d’en Javi Herrera

17990739_1503844856334143_5120476543764039197_n

Javi Herrera, professor de bateria de la nostra escola, estrena el seu darrer treball “ONÍRICO” sota el seudònim de Kant Freud Kafka, un disc amb un total de 6 peces composades per ell i que comforma el seu segon treball després de “No tengas miedo”. En aquest nou disc, Javi Herrera ha creat un seguit de peces amb un estil eclèctic, des de la música clàssica fins al rock progressiu passant pel jazz o el funky, sempre sota el nexe comú dels somnis. A més de composar els temes del disc, en Javi Herrera ha enregistrat les bateries i les veus masculines.

Podeu sentir l’entrevista realitzada a RAP 107 seguint aquest enllaç.

Divendres 19 de maig, dins del marc de la setmana cultural de l’escola municipal de música, podeu assistir a la presentació a Parets d’aquest nou treball i on, a més, podreu visualitzar el “making of” de l’enregistrament. No us ho perdeu!!!