L’Orquestra de guitarres de la nostra escola participa en una “Trobada de guitarres” a Granollers

Diumenge 24 de març, va tenir lloc la “Trobada de Guitarres” a la Sala Tarafa de Granollers a la que varen participar les escoles municipals de música de: La Garriga, La Vall del Tenes, Granollers i Parets del Vallès. Aquesta nova proposta, impulsada per la professora de guitarra Rosario Caselles de l’escola Josep Maria Ruera de Granollers, va comptar amb la col·laboració de diferents professors de guitarra de la comarca i les seves formacions. Va ser una jornada intensa en la que els joves guitarristes de les diferents escoles van compartir una vivència musical que va concloure amb un concert obert al públic a la Sala Tarafa de Granollers. Aquestes activitats tenen com a objectiu l’intercanvi d’experiències entre les diferents formacions, així com donar visibilitat a la feina que es fa des dels diferents centres i que, sovint, serveix als participants per conèixer altres joves implicats en la interpretació musical i, a l’hora, conèixer nou repertori. L’orquestra de guitarres del nostre centre, juntament amb el seu director Alejandro Pérez Gracia, ha participat ja a varies d’aquestes trobades i, properament, ho farà a la que es celebrarà al Prat del Llobregat.