L’Escola Municipal de Música al Dia Internacional de la Ciutat Educadora

2016_postal_ciutat_educadora

El passat dimecres 30 de novembre, Parets es va sumar al Dia internacional de la Ciutat Educadora amb l’organització d’un seguit d’activitats que van tenir lloc als diferents centres escolars del municipi.

Durant el matí, l’alcalde de Parets, Sergi Mingote, va lliurar un plafó de Ciutats Educadores, amb una il·lustració feta pel dibuixant Valentí Gubianas, a les Escoles Bressol del municipi. El regidor d’Educació, Miquel Pérez, va fer el lliurament del plafó als centres de primària i secundària.

A més, a les 16.30 h, es va fer la lectura del manifest de Ciutat Educadora a l’escola Pau Vila. En diferents centres d’educació primària hi va haver una representació de l’Escola Municipal de Música a través de diferents alumnes de violí, guitarra i cor que van fer petites actuacions musicals al costat de les taules d’informació en vers a aquesta celebració.

Podeu llegir el manifest al següent ENLLAÇ

img-20161201-wa0000 img-20161201-wa0001