L’Escola de Música “visita” les escoles bressol de Parets

Des d’aquest curs 2016-17, l’Escola Municipal de Música de Parets “exporta” la música a les escoles bressol del poble, un projecte en el que es vol acostar la música dins de la pròpia escola per tal d’apropar-la encara més als infants.

L’Aina Casal, professora de flauta travessera i responsable del curs d’estimulació musical per a nens i nenes de 0 a 3 anys de l’Escola de música de Parets, passarà per les diferents escoles bressol carregada de música i emocions.

Sorpreses musicals dins d’una capseta o d’una bossa, melodies de de La Flauta Màgica, cançons com la Tortuga, Bim bom les campanes, Cargol treu banya, instruments musicals com l’ukelele, la flauta travessera, les campanes … , el titella o el pal de pluja són algunes de les melodies que sentiran els petits.

De les primeres experiències que ja s’han dut a terme, els infants s’han mostrat atents i participatius picant de mans, gesticulant, cantant … i meravellant-se  amb el so, amb el silenci… amb la música!

img_3808 img_3801 dscn5705-1479475426 img_3810