L’escola de música als actes de suport a Jordi Turull

Aquests dies, l’escola municipal de música ha col·laborat en els actes de suport a l’exconseller paretà Jordi Turull. Dimecres 29 de novembre va ser a la sala Basart dins dels actes organitzats per Òmnium Cultural de Parets, en la que David Iruela (veu), Vicenç Casanovas (saxo alt) i Jordi Azagra (piano), obrien l’acte amb la interpretació de “El cant dels ocells” i on es va comptar amb diferents intervencions de persones properes, inclosa la seva família. Diumenge 3 de desembre es va fer una caminada i botifarrada solidària demanant l’alliberament dels presos i preses polítiques al final de la qual, i abans de concloure els actes amb gran una llaçada humana, la coral d’adults de l’escola de música dirigits per Montse Navarro, va cantar un parell de cançons. A dia d’avui, celebrem la tornada a casa d’en Jordi Turull.