La festa de la Germandat compta amb els guitarristes de l’escola

Dissabte 15 d’abril a la tarda, va tenir lloc a la sala Cooperativa de Parets, la festa anual que celebra l’entitat La Germandat de Parets del Vallès. La Germandat és una entitat mutualista. És a la vegada una institució històrica, de les més antigues de Parets del Vallés.

Entre els actes que van conformar aquesta festa, hi va haver l’actuació de diferents alumnes de guitarra de l’Escola Municipal de Música, en diferents actuacions. es van poder sentir interpretacions individuals i en format duo guitarra-veu. Com a cloenda, va actuar el professor de guitarra de l’escola Alejandro Pérez Gracia que va interpretar amb la cellista Sunita, amb la que te un duo estable, una part del seu repertori.