Èxit en el concert de fi de curs amb les músiques d’ABBA

El passat dimarts 7 de juny va tenir lloc el concert de fi de curs de l’escola municipal de música al teatre Can Rajoler, amb un gran exit de públic, i on es van poder sentir totes les formacions instrumentals i vocals del centre amb la actuació final de la Macro-Orquestra, un projecte musical que engloba totes les formacions de l’escola a mode de gran orquestra i que, enguany amb motiu de la celebració del 25è niversari del centre, va comptar amb la col·laboració de la coral d’adults.

El públic assistent va poder gaudir d’un repertori format per temes mítics de la banda sueca ABBA, amb uns arranjaments creats a propòsit per a la ocasió. La participació de cada una de les formacions va ser extraordinària i, entre tots, van fer que el teatre vibrés amb les seves interpretacions. Un any més, bravo per a tothom!!!