Diferents agrupacions instrumentals de l’escola participaran en el 25è Festival de Poesia al teatre Can Rajoler

El dissabte 20 d’octubre, varies formacions i agrupacions instrumentals de l’escola municipal de música de Parets del Vallès van participar com a cloenda en el 25è FESTIVAL DE POESIA organitzat pel Niu d’Art Poètic en el Teatre Can Rajoler de la nostra població. Alumnes de saxo, flauta travessera, violí i guitarra faran les seves actuacions en diferents agrupacions que clourà amb la intervenció de l’Orquestra de l’Escola.

Tot i que el festival començà a les 18h, la participació dels nostre alumnes va ser a partir de les 19.30h, coincidint amb el moment que el jurat es retirà a deliberar el veredicte sobre els guanyadors d’aquesta edició tant especial per coincidir amb el 25è aniversari.