Concert de Nadal a la residència d’avis Pedra Serrada

dscn6756

Dimarts 29 de novembre, alumnes i professors/es de l’Escola Municipal de Música vam anar a oferir el tradicional CONCERT DE NADAL als avis i àvies de la residència Pedra Serrada. Aquest concert forma part d’una tradició entre ambdós serveis que es remonta al primer any d’obertura de la residència. Com cada any, els avis i àvies ens estàven esperant asseguts a les butaques que els preparen i van poder gaudir de les corals infantil i junior, l’orquestra de guitarres, el quartet de saxos i l’orquestra de cambra, en tots els casos acompanyats i dirigits pels seus professors i professores.

En acabar el concert, una àvia ens va obsequiar amb uns estels que havia fet en un dels tallers del centre. Com sempre, va ser una meravellosa experiència, tant per grans com per petits.

Podeu veure més fotos a l’ALBUM DE FOTOGRAFIES