Concert a la residència d’avis Pedra Serrada

Un any més, els alumnes de l’Escola Municipal de Música han volgut oferir als avis i àvies de la residència Pedra Serrada de Parets, les seves millors melodies per tal de poder celebrar amb ells l’arribada del Nadal. Han estat els alumnes d’Iniciació C (7 anys) tocant instruments de placa, un conjunt de guitarres dirigits per l’Alejandro Pérez, qui ha promogut la participació dels avis i àvies amb temes nadalencs que han gaudit molt, i les corals junior i infantil dirigits per la Montse Navarro. Com sempre, la resposta per part del públic ha estat sensacional i han recompensat amb forts aplaudiments les diferents intervencions. Des de l’Escola, pensem que aquest tipus d’activitats, sensibilitzen als nens i nenes envers la realitat de la nostra gent gran, a l’hora que fomenta la solidaritat.