Concert de Nadal 2022 a la residència Pedra Serrada

El dimecres 30 de novembre, una representació d’alumnes i professors/es de l’Escola Municipal de Música de Parets del Vallès, ha assistit a la residència d’avis i àvies Pedra Serrada per oferir-los el tradicional Concert de Nadal. Aquesta activitat va estar suspesa durant dos anys a causa de les restriccions per la pandèmia. Enguany hem pogut recuperar-la i retrobar-nos amb tots aquests avis i àvies que tant bé ens acullen i gaudeixen de les nostres actuacions. La coral infantil i el grup de Bàsic 2, dirigits per la Montse Navarro, i l’Orquestra de guitarres, dirigida per l’Alejandro Pérez, han estat els participants en aquesta ocasió. Per acabar l’actuació, l’Orquestra de guitarres ha interpretat “la Marimorena” que ha comptat amb la participació del públic. Altres alumnes i familiars de l’escola de música també han volgut col·laborar pintant unes postals nadalenques que s’han repartit entre els presents. A la vegada, els avis i àvies han obsequiat a l’escola de música amb una manualitat feta per ells i elles, així com un diploma d’agraïment per a cadascun dels alumnes participants. Ha estat un plaer tornar a retrobar-nos amb els avis i àvies que sempre reben de molt bon grat les actuacions que els oferim.