22a SETMANA CULTURAL

Del 23 al 25 de maig s’han dut a terme les activitats de la 22a edició de la Setmana Cultural de l’escola municipal de música. Per tal de no afectar gaire a les classes ja que estem en la recta final del curs i amb les proves de final de curs a tocar, les activitats de la Setmana Cultural s’han centrat a trams finals de les jornades a excepció del dijous 25 que es van dur a terme al llarg de la tarda. Dimarts es va fer un assaig de la Macro-Orquestra que oferirà una nova actuació al concert de fi de curs al teatre Can Rajoler el proper 15 de juny. Dimecres estava prevista una batucada que es va haver d’anul·lar a causa de les previsions de pluja. Dijous es va fer una classe oberta a les famílies dels grups d’Iniciació Musical a càrrec de les professores encarregades d’aquests grups. A mitja tarda es va celebrar el “bateig musical” dels alumnes d’instrument que han començat aquest curs, fent la seva primera actuació davant del públic, i per acabar la jornada vam recuperar el Concert de professores i professors de l’escola, una activitat que havia quedat en suspensió a causa de la pandèmia i que, afortunadament, hem pogut recuperar per posar en valor el professorat de l’escola de música. Gràcies a tots els que ens heu acompanyat aquests dies i gràcies pel vostre inestimable suport.