20a edició de la Festa dels Instrumentistes

Ara fa 20 anys, un grup de professors d’instrument varem parlar de la possibilitat de crear un entorn en el que els alumnes de les diferents especialitats musicals de l’escola, poguessin compartir una estona tocant plegats amb els seus instruments i creant un intercanvi entre aquells alumnes més avançats amb aquells que acaben de començar. Això va ser l’inici de la Festa dels Instrumentistes. Enguany ha fet 20 anys que celebrem aquesta festa, i tot i el pas del temps, segueix tant activa i viva com el primer dia. Els alumnes van canviant amb els anys, però l’esperit de compartir plegats aquestes estones musicals segueix amb la mateixa força. També el concurs de pastissos i truites amb motius musicals,que cada curs ens sorprèn per l’el·laboració i imaginació que posen les famílies a l’hora de fer-los. Mentre tinguem instrumentistes, tindrem festa per a estona. Gràcies a totes les famílies que ens doneu suport any rera any. Sou fantàstics!

Aquí teniu un recull fotogràfic de la FESTA dels INSTRUMENTISTES 2020