2.000 h
360€ (taxes) + 305 (materials)
Dos cursos lectius
(pendent d’aplicació de la nova llei d’FP – Llei Orgánica 3/2022, de 31 de març-)
OBJECTIU
El Cicle Formatiu de Grau Superior en Màrqueting i publicitat (perfil enològic) té com a objectiu la capacitació de l’alumnat per treballar en empreses del sector vitivinícola. Els formem perquè puguin dur a terme la definició i realització del seguiment de les polítiques de màrqueting i en promocionar i fer publicitat dels productes i/o serveis de les empreses del sector vitivinícola en els mitjans i suports de comunicació adequats.
DURADA
2.000 hores al llarg de dos cursos
- Formació a l’escola: 1.584 hores *
- Formació en centres de treball: 416 hores *
*(pendent d’actualització per aplicació de la nova llei de Formació 2024)
COST
El curs costa 360€ de taxes (famílies nombroses la meitat), uns 305€ aprox. de material i l’assegurança escolar (1,12€)
PROGRAMA
- Atenció al client, consumidor i usuari
- Disseny i elaboració de material de comunicació
- Gestió econòmica i financera de l’empresa
- Investigació comercial
- Treball de camp en la investigació comercial
- Llançament de productes i serveis
- Màrqueting digital
- Mitjans i suports de comunicació
- Polítiques de màrqueting
- Relacions públiques i organització d’esdeveniments de màrqueting
- Anglès
- Formació i orientació laboral
- Projecte de màrqueting i publicitat
- Formació en centres de treball
- Tast i cultura vitivinícola*
- Viticultura i Enologia*
- Comercialització i logística en la indústria alimentària*
- Enoturisme*
*Mòduls propis del perfil professional enològic
REQUISITS D’ACCÉS
- Títol de batxillerat
- Haver superat COU
- Títol de qualsevol altre cicle formatiu de grau superior
- Títol de Cicle formatiu grau mig
- Títol de FP2
- Superar la prova d’accés als cicles formatius de grau superior
- Superar la prova d’accés a la universitat per a majors de 25 anys
- Disposar de titulació universitària