Política de qualitat i ambiental

La Política de Qualitat i Ambiental de EA de Viticultura i Enologia Mercè Rossell i Domènech s’orienta cap a la formació professional dels sectors vitivinícola i oleic per tal de satisfer les expectatives i necessitats dels diferents grups d’interès de la comunitat educativa de l’escola (taula 1),  facilitar la  continuïtat dels alumnes en el món educatiu i/o la seva inserció en el món laboral.

Per a que tot el context de l’organització s’impliqui  en l’abast de la política de qualitat i ambiental caldrà garantir:

• Contribuir a l’assoliment dels objectius que la societat li assigna com a institució educativa i com a centre de formació professional
  • Implicar al conjunt de l’equip humà de l’escola per tal d’assegurar un alt nivell de satisfacció de tots els grups d’interès .
  • Millorar, de forma contínua, les activitats i serveis que ofereix el centre.

L’escola assumeix el compromís d’incorporar a la seva gestió i desenvolupament de la seva tasca educativa una política ambiental de centre. En l’abast de la política ambiental i de sostenibilitat garantim:

• Reducció dels impactes ambientals
  • Sensibilització ambiental i de sostenibilitat de la comunitat educativa
  • Adquisició del compromís de l’acompliment dels requisits legals, que li pertoquen a la seva activitat
  • Protecció del medi ambient tot incorporant la prevenció de la contaminació.

Certificació ISO 9001:2015                            Certificació  ISO 14001:2015

Vídeo reconeixement del Dep. Educació (novembre 2019)