PARTICIPACIÓ DELS ALUMNES DE SISÈ AL PROJECTE #100tífiques

Avui dia 11 de febrer a les 11.00h, Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència, més de 450 #100tífiques s’han connectat amb 480 escoles per explicar a nens i nenes que poden arribar a ser el que vulguin.

Els i les alumnes de sisè han començat  l’acte amb la projecció d’un vídeo . En aquest vídeo de 10 minuts la Laia Servera, presentadora de l’InfoK, i la Jennifer Smith, enginyera i guanyadora del concurs de Monòlegs del Club la Ciència de  l’FCRI han presentat “La complexitat dels números”.

A les 11:00h, han iniciat la connexió amb la nostra #100tífica , l’Ana Cuadrado, per google meet.

L’Ana ha estat molt contenta de participar en aquesta experiència i els i les alumnes de sisè també han gaudit molt.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>