TALLER AMB FAMÍLIES

Des de l’Ajuntament de Montcada i Reixac i la Diputació de Barcelona posem en marxa unes xerrades taller, amb el propòsit de parlar sobre “Què està passant a l’escola?” per aquest curs 2018-2019. La principal finalitat és voler donar una mica de llum als interrogants que us plantegeu, com a pares i mares, davant de tots aquests canvis educatius que estan passant a les escoles dels vostres fills i filles.

Els objectius de l’activitat són:

• Generar confiança envers al canvi de model educatiu i l’escola com a institució transformadora.

• Posar en valor les fortaleses d’aquesta nova mirada sobre l’educació dels infants del segle XXI.

Els aspectes que es tractaran durant la xerrada (d’1 h 30 min) són:

• Identificació de les nostres pors i inquietuds, com també les expectatives positives que tenim respecte al canvi educatiu que està vivint actualment l’escola.

• Conèixer els 7 principis de l’aprenentatge que defineix la OCDE.

• Conèixer els possibles canvis metodològics, organitzatius, etc., que viuen les escoles, per afavorir aquest canvi de mirada.

ANIMEU-VOS!

21 de novembre a les 18:00hores a la Casa de la Vila

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *