CONTES SORPRESA DE TERCER

Un any més, els nenes i nenes de l’escola Mas Rampinyo han participat en l’activitat ELS CONTES SORPRESA. En aquesta activitat hi participen alumnes de tercer i quart de totes les escoles de Montcada i Reixac. Aquest any, els encarregats de dur a terme aquesta tasca han estat els nens i nenes de tercer. Cada grup de la ciutat, s’encarrega de preparar una caixa plena de pistes per elaborar un conte: On passarà la història? Quin personatges hi sortiran?… Un altre grup rep aquesta caixa i comença a escriure una història a partir d’aquestes pistes. Quan tots els contes estan elaborats, els compartim i un dia els anem a gravar a la ràdio de Montcada.

Hem treballat de valent i a vegades no ens posàvem d’acord, però ens ho hem passat molt bé!

Podeu veure els vídeos dels muntatges dels contes a Treball per projectes, Mitjans. Esperem que us agradin!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *